Przekąska na szkoleniu
Zorganizowaliśmy dla naszych kontrahentów krótkie szkolenie dotyczące zastosowania nowego produktu. Kontrolujący naszą firmę pracownicy urzędu uznali, że wydatki związane z organizacją spotkania, np. usługi cateringowe, mogą być kosztem tylko do wysokości 0,25 proc. przychodu. Czy jest tak rzeczywiście? - pyta czytelnik DOBREJ FIRMY
Wydatki na reklamę niepubliczną i reprezentację można zaliczyć do kosztów tylko do wysokości ustawowego limitu. Wynosi on 0,25 proc. przychodu (art. 23 ust. 1 pkt 23 ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych oraz art. 16 ust. 1 pkt 28 ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych).
Ale czy szkolenie mające na celu zapoznanie klientów z zasadami działania i obsługi oferowanego towaru jest reklamą bądź reprezentacją?
Oczywiste jest, że firma...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta