Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Last minute - niższa cena, pełne prawa

18 czerwca 2005 | Prawo | MW
źródło: Nieznane

PRAWO TURYSTYCZNE Last minute - niższa cena, pełne prawa Nieuzasadnione jest przekonanie, że turysta korzystający z oferty last minute, płacąc mniej, ma dużo mniej praw Firmy turystyczne muszą określać w umowach z klientami nie tylko miejscowość, lecz także kategorię i położenie miejsca wypoczynku (c) ANNA BRZEZIŃSKA

Turyści są przeświadczeni, że pretensje mogą mieć tylko do siebie. Skoro skorzystali z oferty last minute i podpisali umowę, w której znalazł się niekorzystny dla nich punkt, to muszą ponieść tego konsekwencje. Tymczasem nie jest to prawda.

Możliwość reklamacji

W podpisywanych przez klientów umowach jest często taki punkt: "W przypadku zakupu imprez po cenach promocyjnych (last minute) nie ma możliwości reklamacji". Tymczasem ustawa o usługach turystycznych (tekst jedn. Dz. U. z 2004 r. nr 233, poz. 2268) zawiera rozdział...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 3562

Spis treści
Zamów abonament