Upał to wróg i sprzymierzeniec
Lato jest okresem prosperity przede wszystkim dla producentów napojów chłodzących. - W ubiegłym roku pogoda była fatalna. Od razu odbiło się to na naszej sprzedaży, która zmalała o 15 procent - mówi Magdalena Potocka, rzecznik firmy Żywiec Zdrój.
W okresie maj - wrzesień klienci kupują 60 procent całorocznej sprzedaży wody mineralnej. Leszek Siwecki, rzecznik Carlsberg Polska, nie chce zapeszać tegorocznego lata. - Na ocenę przyjdzie czas za dwa, trzy tygodnie - mówi.
Upalne dni pozwalają liczyć zyski producentom lodów. - Aż 90 procent całorocznej sprzedaży odbywa się od kwietnia do sierpnia, a kulminacja następuje w wakacje - mówi Marcin Snopkowski, dyrektor generalny...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta