Jak składać reklamacje?
Od razu. Jeśli nie podoba nam się pokój, nie działa w nim klimatyzacja, pościel wydaje nam się nieświeża - stanowczo powiedzmy o tym w recepcji lub rezydentowi. Jeśli hotel nie jest przepełniony, prawdopodobnie dostaniemy inny pokój, mankamenty zostaną naprawione. - Co mamy zrobić, kiedy klient wracając do kraju skarży się, że miał brudne ręczniki? Albo po tygodniu oświadcza, że w pokoju zastał niezmienioną po poprzednikach pościel? - mówi Magdalena Loba, zajmująca się reklamacjami w biurze Triada. - Nie dają nam szans na poprawę. Dopiero jeśli te monity nie przyniosą skutku, żądajmy spisania notatki przez rezydenta. On jest przedstawicielem biura w danym kraju i mieście. I on zajmuje się przyjmowaniem i przekazywaniem do biura reklamacji. Jeśli i to nie poskutkuje, najlepiej wysłać faks, e-mail lub zadzwonić do biura organizującego wyjazd.
|2|Na piśmie. Jeśli tylko nie da się od razu załatwić sprawy. Pismo w dwóch...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta