Constar chce odbudować swoją markę
- Dziękujemy, że tak szybko dostaliśmy szansę, by starać się o odzyskanie wiarygodności w oczach konsumentów, partnerów handlowych i dziennikarzy - mówiła na wczorajszej konferencji prasowej Constaru Tatiana Mindewicz-Puacz z firmy Task Force Consulting, która ma doradzać spółce w trudnym zadaniu odbudowy utraconej reputacji. W kwietniu śledztwo "Rzeczpospolitej" i telewizji TVN wykazało, że w starachowickim Constarze zapleśniałe kiełbasy pracownicy odświeżali olejem, a wędlinom przedłużali na etykietach terminy ważności.
Kosztowna naprawaPrzez pierwsze tygodnie przedstawiciele firmy starali się umniejszać wagę problemu, a prokuratura skupiała się głównie na badaniu wiarygodności i zgodności z prawem działania dziennikarzy. Zaatakowali ich przedstawiciele firmy i wynajętej agencji na zwołanej po wybuchu afery konferencji prasowej.
Na wczorajszej konferencji szefowa Task Force Consulting deklarowała otwartość w informowaniu o sytuacji w...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta