Gdy firma ma newsa
Planując konferencję prasową, najpierw trzeba zastanowić się, czy na pewno dana informacja zasługuje na taką formę rozpowszechnienia.
- Firma nie może organizować zbyt wielu konferencji prasowych. Maksymalnie mogą być dwie w roku. Należy zapowiadać wydarzenia bardzo ważne, niespotykane, wyjątkowe. Na co dzień są inne metody dotarcia do dziennikarzy: e-maile, telefony, kontakty osobiste - mówi Karolina Siudyła-Koc, właścicielka, dyrektor agencji public relations MagnifiCo.
Kogo zainteresowaćŻeby konferencja prasowa spełniła cel, trzeba zaprosić dziennikarzy z odpowiednich mediów, w zależności od rodzaju i rangi informacji, jaką chcemy przekazać. Jeśli zamierzamy powiadomić o wprowadzeniu nowego typu wycieraczek do szyb, taki news zainteresuje media branżowe (motoryzacyjne). Jeżeli mała firma budowlana wygrała przetarg na odbudowę mostu , wiadomość ta będzie ważna dla mediów lokalnych. Jeśli natomiast chcemy zaprzeczyć upowszechnianej przez konkurencję informacji, że w produkowanej przez naszą firmę i sprzedawanej w całym kraju wodzie mineralnej są groźne bakterie,...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta