Pizza, gitary i nowoczesna reklama
k.ż. Pizzeria i usługi informatyczne
autor: Andrzej Rozwadowski
atuty:- środki własne - przemyślana strategia - bardzo dokładna analiza finansowa
słabości:- finansowanie części nakładów kredytem - duża konkurencja na rynku
Choć pomysł nie jest odkrywczy, postanowiliśmy zaprezentować go ze względu na wysoki poziom biznesplanu, głównie części poświęconej analizie finansowej. Firma została już wpisana do ewidencji działalności gospodarczej (rozpocznie ją w styczniu 2006 r.). Przedmiotem działalności będzie wyrób i sprzedaż m.in. pizzy oraz sałatek, a także świadczenie usług informatycznych - udostępnianie klientom kont pocztowych utrzymywanych na serwerach WWW-Pizza. Planowane jest także graficzne opracowywanie stron internetowych oraz prowadzenie kawiarenki internetowej na 10 stanowisk. Pizza (8 rodzajów) będzie sprzedawana za pośrednictwem witryny internetowej i telefonu (z dowozem do klienta) oraz stacjonarnie. Lokal będzie znajdował się w...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta