InterTrade.com
Będą realizowane dwie grupy projektów: > One For One, czyli sprzedaż produktu dla jednego przedsiębiorstwa - usługi w tym zakresie obejmują tworzenie profesjonalnych sklepów internetowych dla hurtowników i detalistów; > One For Collective, czyli projekty zbiorowe realizowane poprzez sieć punktów usługowo-handlowych, podłączone do jednego sklepu - serwisu internetowego z ujednoliconą ofertą.
Autorka projektu bardzo jasno określiła grupę docelową odbiorców usług, wyodrębniając małe i średnie firmy z 14 branż, do których zamierza dotrzeć. Są to m.in. przedsiębiorstwa zajmujące się sprzedażą hurtową żywności, napojów i tytoniu, sprzedażą detaliczną wyrobów farmaceutycznych i medycznych, kosmetyków i artykułów toaletowych oraz akcesoriów do pojazdów samochodowych.
W celu obniżenia poziomu ryzyka działalności firmy przez pierwsze 12 miesięcy odbywać się będzie w strukturach Akademickiego Inkubatora Przedsiębiorczości Uniwersytetu Warszawskiego. Formą...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta