Dobre imię firmy w ręku handlowca
Odwiedziliśmy prawie 70 przedstawicieli handlowych firm budujących mieszkania i domy, w ośmiu największych miastach w kraju. Najwięcej punktów zdobyły w kategorii obsługa klienta firmy z Warszawy i Białegostoku, co - niestety - nie oznacza, że wszystkie firmy z tych miast są przyjazne klientom (patrz tabela).
Bywało, że spoceni, ubrani w kurtki w gorących pomieszczeniach, przycupnięci przy biurku, wśród dzwoniących telefonów - podczas gdy sprzedający wygodnie siedział w fotelu, popijając herbatę - próbowaliśmy negocjować umowy. Czasem wręcz wymuszaliśmy spotkanie, chcąc kupić mieszkanie, gdyż handlowcowi kończył się czas pracy i nie chciał nawet pięciu minut poczekać na klienta pędzącego do niego taksówką.
Innym razem traktowani byliśmy niemal po królewsku - przyjmowani w oddzielnych pokojach, w miękkich fotelach, częstowani napojami. Niektórym handlowcom tak zależało na sprzedaży, że mówili...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta