Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Promocja polskich soków

05 grudnia 2005 | Ekonomia | BD

PRZEMYSŁ SPOŻYWCZY Promocja polskich soków

Krajowa Unia Producentów Soków otrzyma ok. 900 tys. euro z Komisji Europejskiej na przeprowadzenie w 2006 r. kampanii promującej soki i nektary marchwiowe w Bułgarii i Rumunii. Łączny koszt projektu wyniesie ok. 1,77 mln euro. Jest to jedyny polski projekt dotyczący rynków poza Wspólnotą zaakceptowany przez Komisję Europejską. Na wsparciu skorzystają producenci soków z marchwi obecni na tamtych rynkach, m.in. Agros Nova, Grupa Maspex Wadowice i Hortex.

b.d.
Brak okładki

Wydanie: 3704

Spis treści
Zamów abonament