Wpatrzeni w cenę - wprowadzenie
05 grudnia 2005 | Ekonomia | AB
KONSUMENCI Kupujemy produkty, których nie chcą w innych krajach Wpatrzeni w cenę - wprowadzenie W Wielkiej Brytanii na skutek bojkotu klientów firmy straciły w 2004 roku 3,2 miliarda funtów. Tamtejsi konsumenci nie chcą kupować towarów, za którymi kryją się działania nieetyczne. Polaków to mało interesuje. Podstawowym kryterium wyboru jest cena Czym kieruje się Pan(i)...
Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta