Reklamodawcy dla maluchów
Jak co roku przed świętami stacje telewizyjne część dochodów z reklamy przeznaczą na pomoc dzieciom. Już dziś przed "Wydarzeniami" Polsat wyemituje "Mikołajkowy blok reklamowy". Pieniądze trafią na konto akcji "Podaruj dzieciom słońce" i zostaną przeznaczone na zakup aparatury do leczenia chorób nowotworowych u dzieci. Jaka to będzie kwota? Wszystko zależy, ile osób obejrzy reklamy. Polsat przekaże grosz od każdego widza. W ubiegłym roku blok obejrzało ponad 5,5 mln osób, dzięki czemu uzyskano 550 tys. zł. Także TVP rozpoczęła, po raz trzynasty, akcję "Reklama dzieciom". Zakończy ją jedyny wigilijny blok reklamowy przed "Wiadomościami". Za udział w nim sponsorzy akcji zapłacą specjalną cenę. Rok temu dochody z akcji TVP zasiliły konta 76 organizacji pomagających dzieciom. W tym roku udało się już zebrać 1,6 mln zł.
jar