Infolinie to wsparcie nie tylko dla dużych
Popularne osiemsetki to po prostu numery telefoniczne, pod które klienci firmy dzwonią za darmo lub za niewielką opłatą. Dzieje się tak, bo całość lub część kosztów tej usługi pokrywa firma, która zaabonuje infolinię.
Czasem oferowany produkt jest na tyle złożony, że bez dłuższych wyjaśnień i namów trudno zachęcić klienta do zakupu. Nawet jeżeli podpisanie umowy ma się zakończyć w siedzibie firmy, to trzeba jeszcze skłonić klienta, żeby do niej przyszedł. Na 10 - 20-minutową rozmowę telefoniczną nie każdego da się namówić, bo to kosztuje. W niektórych przypadkach rozsądne wydaje się wzięcie tego kosztu na siebie.
Mogą pomyśleć o tym na przykład agencje pośredniczące w sprzedaży usług finansowych (zwłaszcza agenci ubezpieczeniowi), biura podróży, sprzedawcy samochodów, serwisy sprzętu. Firmy z oddzielnymi biurami w różnych miejscowościach są dzięki temu osiągalne pod jednym numerem telefonu.
Jeżeli korzystamy z numerów 0-800, to pokrywamy cały koszt połączenia, a klient dzwoni za darmo. Przy numerach 0-801 koszt połączenia dzielony jest między dzwoniącego klienta a firmę. ...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta