Telefon zamiast agenta
Pierwszy zaczął sprzedawać polisy przez telefon Link4. Teraz również PZU rozszerza usługę Telepomoc, polegającą na telefonicznym systemie zgłaszania szkód. - Dziś system ten działa w Warszawie i Lublinie. W przyszłym roku będziemy go rozszerzać na cały kraj - zapewnia Tomasz Fill, rzecznik PZU.
Podobny system ma Warta. Allianz rozwija system CHEX (z ang. claims handling excellence) - zgłoszeń i monitorowania procesu likwidacji szkód przez telefon. - Daje on klientowi również możliwość sprawdzenia w każdej chwili etapu, na jakim znajduje się jego sprawa - twierdzi Marek Baran, rzecznik firmy. Na początku przyszłego roku Allianz zamierza objąć tym systemem wszystkie swoje placówki w Polsce.
Wiadomo, co kto...Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta