Koniec polskiego wydania "Business Week"
W grudniu ukaże się ostatni numer dwutygodnika gospodarczego "BusinessWeek". Oficjalnym powodem zamknięcia jest brak porozumienia między amerykańskim właścicielem tytułu, wydawnictwem McGraw-Hill Co., a polskim partnerem finansowym, który chciał przekształcić pismo w tygodnik. Amerykanie zdecydowali ponadto, że przestaną się ukazywać europejska i azjatycka edycja pisma. Zastąpi je edycja amerykańska. McGraw-Hill stawia jednocześnie na rozwój wersji internetowej tego tytułu i chce nadal inwestować w jego biura lokalne. Średnia sprzedaż polskiej wersji wyniosła w tym roku 13,5 tys. egz. miesięcznie. Polska edycja "BusinessWeek" uznawana była za jedno z najlepszych czasopism ekonomicznych na krajowym rynku prasowym. Redaktor naczelny Piotr Aleksandrowicz oraz dziennikarze otrzymali propozycję pracy nad nowymi projektami w grupie AWR Wprost.
p.j.