Siła przyciągania telewizji
Największe koncerny spożywcze, chemiczno-kosmetyczne oraz operatorzy telekomunikacyjni kolejny raz zdominowali w tym roku pierwszą "10" największych reklamodawców w polskich mediach - wynika z danych firmy Expert Monitor, która bada rynek reklamowy. Według jej ostatnich dostępnych danych, po 11 miesiącach 2005 roku wydatki na reklamy w prasie, telewizji i radiu wzrosły do 10,6 mld zł brutto, bez uwzględniania rabatów, które zresztą w tym roku były mniejsze. Z tego niespełna 2 mld zł brutto, czyli nieco mniej niż przed rokiem, wydali łącznie najwięksi...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta