Magnes dla klientów
Ponad 40 proc. Polaków kupuje odzież i obuwie podczas posezonowych wyprzedaży - wynika z badań GfK Polonia przeprowadzonych w 2005 r. Niektórzy z nas coraz częściej do rytmu wyprzedaży dostosowują swoje zakupy na zimę i lato. Dla większości Polaków decydującym argumentem przy zakupach wciąż jest cena, więc trudno się dziwić, że wielkie napisy "wyprzedaż do 50, a nawet 70 proc." skutecznie przyciągają nas do sklepów. Tym bardziej że na plakatach reklamowych,...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta