Skuteczna reklama w Internecie nie zawsze jest tania
Co trzeci Polak korzysta z Internetu, a najbardziej popularne portale odwiedza miesięcznie nawet 7 milionów osób. Z tego powodu warto pomyśleć o możliwości reklamowania się w Internecie. Internet staje się najpewniejszym sposobem dotarcia z ofertą firmy do klienta. Dzięki sieci swoje usługi może zaoferować choćby osiedlowa pizzeria, nawet jeśli nie ma dostępu do Internetu.
Odsłony reklamy limitowaneInternet nie jest na razie konkurencją dla ogłaszania się w prasie i telewizji, ale niedługo może jako medium reklamowe dorównać radiu. W ubiegłym roku na reklamę internetową firmy w Polsce wydały - według przedstawicieli tej branży - 150 mln zł, czyli trzykrotnie więcej niż przed trzema laty. Z ubiegłorocznych badań Netmonitoring, które objęły 330 serwisów, wynika, że w sieci reklamowane są przede wszystkim finanse i marketing, rozrywka i kultura, telekomunikacja oraz motoryzacja.
Za pośrednictwem Internetu można łatwiej niż dzięki innym mediom zaistnieć na światowym rynku. - Znam polskie firmy, które skorzystały...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta