Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Skuteczna reklama w Internecie nie zawsze jest tania

27 stycznia 2006 | Dobra firma | a.mac ZZ

OFERTA ZAMIESZCZONA W SIECI KOMPUTEROWEJ MOŻE DOCIERAĆ DO ŚCIŚLE OKREŚLONYCH GRUP ODBIORCÓW Skuteczna reklama w Internecie nie zawsze jest tania W porównaniu z cenami reklam w innych mediach ogłoszenia w Internecie wydają się tanie. Za 200 zł można wykupić ogłoszenie, które przez dwa tygodnie będzie widoczne dla wszystkich odwiedzających dany serwis

Co trzeci Polak korzysta z Internetu, a najbardziej popularne portale odwiedza miesięcznie nawet 7 milionów osób. Z tego powodu warto pomyśleć o możliwości reklamowania się w Internecie. Internet staje się najpewniejszym sposobem dotarcia z ofertą firmy do klienta. Dzięki sieci swoje usługi może zaoferować choćby osiedlowa pizzeria, nawet jeśli nie ma dostępu do Internetu.

Odsłony reklamy limitowane

Internet nie jest na razie konkurencją dla ogłaszania się w prasie i telewizji, ale niedługo może jako medium reklamowe dorównać radiu. W ubiegłym roku na reklamę internetową firmy w Polsce wydały - według przedstawicieli tej branży - 150 mln zł, czyli trzykrotnie więcej niż przed trzema laty. Z ubiegłorocznych badań Netmonitoring, które objęły 330 serwisów, wynika, że w sieci reklamowane są przede wszystkim finanse i marketing, rozrywka i kultura, telekomunikacja oraz motoryzacja.

Za pośrednictwem Internetu można łatwiej niż dzięki innym mediom zaistnieć na światowym rynku. - Znam polskie firmy, które skorzystały...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 3749

Spis treści

Ekonomia

Achmea też żąda odszkodowania
Agrofert domaga się kary od PKN Orlen
Ceny miedzi nie chcą spadać
Chiński import wymusza eksport polskich zabawek
Cytat dnia
Dobry rok BBVA
GAZPROM OSKARŻA UKRAINĘ
GM: rosną straty
Godziwa cena za akcje BPH
Greenspan założy firmę doradczą
Hyundai zwiększa zyski
Kluczem do liberalizacji jest prywatyzacja
Komentarz giełdowy
Kuć, póki gorące
Lepsze perspektywy dla Credit Suisse
Lubimy internetowe konta
MARCINKIEWICZ O RPP
Możliwy gaz z Norwegii
Mróz zatrzymał laweciarzy
Myszy w chlebie i zielone mięso
Nagrodzono twórcę Gadu-Gadu
PIENIĄDZE Z UE ZMNIEJSZĄ BEZROBOCIE
PTC bez rady
Piłkarze wspomogą rozwój ekonomiczny
Polacy chcą więcej polityki w gospodarce
Powiedzieli w Davos
Przetarg na Możejki
Przyśpieszamy umiarkowanie
REKORDOWY DEFICYT W USA
ROSJANIE DALEKO OD WTO
Rekord kredytów hipotecznych PKO BP
SPORY O EBOR
Sejm krytykuje prywatyzację ZEDO
Siemens zbiera zamówienia
Sony zaskakuje dobrymi wynikami
Spółki giełdowe
Stocznia Gdańska: czas dla inwestorów
Szampan poczeka
Szykują się przetasowania
Są surowce i kadry, brakuje pracy
UKE wkracza do akcji
WIG20 nie przekroczył trzech tysięcy punktów
Wall Street czeka na wynik superpucharu
Wiatraki zwiększą zyski
Wiosną będzie łatwiej o pieniądze
Wirtualny operator w sieci Ery
Większe moce zwiększą eksport
Większe zyski Lockheed Martin
Wraca strach przed wyborami
Wydarzenia dnia
Wyniki SAP Polska
Wyniki zgodne z obawami
Wzrost dzięki Novatorowi
Węgry pod obserwacją
Władysław Bartoszewski szefem rady nadzorczej
Za duża produkcja mleka
Za wcześnie na konsolidację
Zapłacimy mniejsze podatki
Zbyt tanie państwo
Złoty tanieje
Zamów abonament