Polskie agencje wychodzą za granicę
W grupie, która działa pod roboczą nazwą Central Eastern European PR Network, jest na razie pięć firm - z Polski, Czech, Słowacji, Bułgarii i Ukrainy. Szefowie Partner of Promotion, którzy są inicjatorami projektu, planują, że docelowo sieć obejmie swoim zasięgiem dziesięć państw, w tym kraje bałtyckie i Rumunię. Na pomysł regionalnego projektu wpadli w ubiegłym roku. - Dla wielu firm Polska jest centrum marketingowym, obsługującym część albo całą Europę Środkowo-Wschodnią - wyjaśnia Piotr Talarek, dyrektor zarządzający Partner of Promotion.
Projekt spodobał się klientom warszawskiej firmy, ale trudniej było znaleźć partnerów do współpracy. Na...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta