Konsumenci bardziej aktywni
14 lutego 2006 | Ekonomia | AB
MEDIA Nowe technologie zmieniają marketing Konsumenci bardziej aktywni Rozwój Internetu i telefonii komórkowej sprawia, że przybywa usług na żądanie, a konsument przestaje być biernym odbiorcą produktów i przekazów reklamowych. Producenci czy media powinni dostosować się do tych zmian.
- Tradycyjne metody marketingowe nie sprawdzają się w warunkach nowoczesnych technologii, które zmieniają postrzeganie świata i oczekiwania konsumenta, dając mu coraz...
Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta