Jak sobie ułatwić skuteczne dotarcie do klienta
- Pojawiają się coraz częściej narzędzia i usługi wykorzystujące Internet, które mogą na zupełnie nowy poziom przenieść konkurencję w segmencie małych i średnich firm; umożliwić im nie tylko działanie, ale nawet spokojny byt, bez lęku przed tym, co mogą zrobić ich wielcy bracia: koncerny i korporacje. Narzędzia te umożliwiają coś, co dotąd dane było tylko nielicznym firmom handlowym - bezpośredni kontakt z klientem i możliwość poznania jego upodobań, przy niewielkich nakładach finansowych - napisał na początku tego roku Peter Coffee, autor i wydawca prestiżowego amerykańskiego pisma "Online eWeek". Warto poznać te narzędzia i usługi. Mogą one pomóc nie tylko amerykańskiemu czy europejskiemu, ale także polskiemu małemu przedsiębiorstwu.
Pożądana forma marketinguMarketing e-mailowy to wszelkiego rodzaju działania marketingowe, w których podstawowym nośnikiem informacji jest poczta elektroniczna. W skład takiego marketingu wchodzi np. prowadzenie kampanii e-mailingowych, wydawanie newsletterów i...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta