Wybór między skutecznością a marketingiem
20 marca 2006 | Ekonomia | AB
KOMENTARZ Wybór między skutecznością a marketingiem Nie dziwię się, iż rząd z rezerwą podchodzi do projektu zakazu otwierania supermarketów w mniejszych miastach.
Nie tylko dlatego, że taki przepis ograniczyłby kompetencje lokalnych władz. Jest jeszcze argument związany z wolną konkurencją. Zakaz powstawania supermarketów w małych miastach ucieszyłby oczywiście tamtejszych...
Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta