Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Piłkarska gorączka napędza zyski przedsiębiorstw

20 marca 2006 | Ekonomia | BD
źródło: Nieznane
źródło: Nieznane

MARKETING Piłkarska gorączka napędza zyski przedsiębiorstw Mundial w Niemczech zaczyna się dopiero za trzy miesiące. Ale sponsorzy tej imprezy już wystartowali ze swoimi kampaniami reklamowymi, które nawiązują do piłki nożnej Mimo że mistrzostwa świata w piłce nożnej rozpoczynają się dopiero w czerwcu, koncern Coca-Cola już teraz ruszył z kampanią reklamową nawiązującą do tej imprezy

Eksperci sądzą, że na reklamę związaną z Mistrzostwami Świata w Piłce Nożnej nasze firmy przeznaczą ok. 60 mln zł. Te o swoich konkretnych planach jednak nie chcą mówić. Milczą także o kwotach, którymi wspierają naszych piłkarzy. Na polskich olimpijczyków, którzy uczestniczyli w igrzyskach w Turynie, sponsorzy wydali kilka milionów dolarów. - Impreza piłkarska ma większe znaczenie z punktu widzenia promocji, więc wydatki będą zapewne większe - mówi "Rz" Wojciech Pysiewicz, specjalista od marketingu...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 3793

Spis treści
Zamów abonament