Piłkarska gorączka napędza zyski przedsiębiorstw
Eksperci sądzą, że na reklamę związaną z Mistrzostwami Świata w Piłce Nożnej nasze firmy przeznaczą ok. 60 mln zł. Te o swoich konkretnych planach jednak nie chcą mówić. Milczą także o kwotach, którymi wspierają naszych piłkarzy. Na polskich olimpijczyków, którzy uczestniczyli w igrzyskach w Turynie, sponsorzy wydali kilka milionów dolarów. - Impreza piłkarska ma większe znaczenie z punktu widzenia promocji, więc wydatki będą zapewne większe - mówi "Rz" Wojciech Pysiewicz, specjalista od marketingu...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta