Śledzie i makrele czekają reklamy
W latach 2004 - 2006 możemy wykorzystać 22 mln zł na promowanie jedzenia ryb. Pieniądze zostały zagwarantowane w sektorowym programie operacyjnym "Rybołówstwo". Unia zwraca 40 proc. kosztów poniesionych przez przedsiębiorców na promowanie produktów rybnych.
Ułamek już wykorzystanyDo tej pory polscy przetwórcy wykorzystali tylko 1,5 mln zł, głównie na udział w targach. Kampania promocyjna nie powstała. Brakuje firm, które chciałyby wyłożyć na nią pieniądze.
Funduszy na...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta