Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

TV Trwam w badaniach rynku

12 maja 2006 | Kraj | AB

KRÓTKO TV Trwam w badaniach rynku

Przeciętny widz spędza 19 minut dziennie na oglądaniu TV Trwam - ocenia firma AGB Nielsen Media Research, która bada polski rynek tv. Od stycznia do końca kwietnia 2006 roku stacja o. Rydzyka przyciągała średnio 10 tys. widzów dziennie (ponad dwie trzecie to kobiety), co dawało jej 0,15 proc. udziały w rynku. Podobny udział mają m.in. Canal+, Planete, HBO. Wśród kanałów tematycznych TV Trwam zajmuje 21. miejsce.

a.b.
Brak okładki

Wydanie: 3836

Spis treści
Zamów abonament