Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Firmy sięgają po znane twarze

10 czerwca 2006 | Ekonomia | AB
źródło: Nieznane
źródło: Nieznane

MARKETING Tradycyjne sposoby na przyciągnięcie klientów nie wystarczają Firmy sięgają po znane twarze Szwedzki koncern odzieżowy H& M będzie ubierał Madonnę i jej ekipę podczas tegorocznej trasy koncertowej. Również polskie firmy chcą być kojarzone z gwiazdami Madonna — była twarzą Radia Zet. Teraz promować będzie markę odzieżową H& M (c) APO/STEPHEN CHERNIN Justyna Steczkowska — już sześć lat współpracuje z polskim producentem rajstop Gatta (c) ZOOM

Przez kilka najbliższych miesięcy, do końca września Madonna i jej 150-osobowa ekipa będą chodzić ubrani od stóp do głów w kolekcje H& M. W ten sposób staną się na kilka miesięcy "ambasadorami" firmy. Ale tylko poza koncertami, bo na scenie piosenkarkę ubiera znany projektant Jean-Paul Gaultier.

Wartość kontraktu z H& M,...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 3861

Spis treści
Zamów abonament