Reklamówka nie naruszyła autorytetu naukowca
10 czerwca 2006 | Prawo | RH
PRAWO AUTORSKIE Zasady korzystania z cudzego dzieła Reklamówka nie naruszyła autorytetu naukowca Nie potrzeba zgody autora, aby wymienić w bibliografii broszury reklamowej jego nazwisko, tytuł artykułu oraz adres strony internetowej.
Jadwiga K. od lat w Kanadzie i Polsce prowadzi badania nad metodą walki z chorobą alkoholową za pomocą wyciągu z korzenia kudzu. Jest też autorką licznych artykułów na ten temat w prasie i bohaterką audycji telewizyjnych....
Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta