Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Coraz trudniej zdobyć uwagę widza

10 czerwca 2006 | Ekonomia | AB
źródło: Nieznane

MEDIA Coraz trudniej zdobyć uwagę widza Albo zabawić, albo ciekawie informować - to teraz jedyne sposoby, by dotrzeć z reklamą do ludzi coraz bardziej znużonych rosnącą liczbą spotów

O reklamowym zatorze, zwłaszcza w telewizji, mówi się od kilku lat, ale i tak reklam stale przybywa. Jak wynika z ocen domu mediowego Starcom, w ubiegłym roku przeciętny Polak oglądał dziennie 79 reklamówek. O sześć więcej niż w 2004 r. - przypominał Jakub Benke, prezes Starcomu, podczas piątkowej konferencji prasowej na temat konkursu Effie,...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 3861

Spis treści
Zamów abonament