Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Reklama w TV się przelewa

17 czerwca 2006 | Ekonomia | AB
źródło: Nieznane
źródło: Nieznane

MEDIA Kanały informacyjne i sportowe coraz atrakcyjniejsze dla reklamodawców Reklama w TV się przelewa Stacje telewizyjne nie mają już gdzie upchnąć spotów reklamowych w swoim czasie antenowym. Szukają więc nowych sposobów na zarobek: otwierają kolejne kanały tematyczne, organizują konkursy audiotele, zaczynają też współpracować z operatorami komórkowymi

Jeszcze w tym roku sportowe kanały Polsatu mają być nadawane w znacznie lepszej jakościowo technologii wysokiej rozdzielczości (HDTV). - Chcemy wejść tutaj pierwsi - zapowiada Zygmunt Solorz, właściciel i szef rady nadzorczej Polsatu. Wprawdzie telewizory z możliwością odbioru HDTV to na razie niewielki margines polskiego rynku, ale Solorz jest dobrej myśli. - Polacy chętnie przyjmują nowości i jeśli się przekonają o znacznie lepszej jakości odbioru, zainteresowanie może być duże - ocenia.

Nie tylko zresztą ze strony odbiorców, lecz także sponsorów i reklamodawców, którzy coraz chętniej współpracują z kanałami tematycznymi.

Opłacalne nisze

Według danych firmy badawczej AGB Nielsen Media Research w ubiegłym roku przychody reklamowe brutto 20 popularnych kanałów tematycznych (m.in. Discovery, MTV, Animal Planet) przekroczyły...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 3866

Spis treści
Zamów abonament