Reklama w TV się przelewa
Jeszcze w tym roku sportowe kanały Polsatu mają być nadawane w znacznie lepszej jakościowo technologii wysokiej rozdzielczości (HDTV). - Chcemy wejść tutaj pierwsi - zapowiada Zygmunt Solorz, właściciel i szef rady nadzorczej Polsatu. Wprawdzie telewizory z możliwością odbioru HDTV to na razie niewielki margines polskiego rynku, ale Solorz jest dobrej myśli. - Polacy chętnie przyjmują nowości i jeśli się przekonają o znacznie lepszej jakości odbioru, zainteresowanie może być duże - ocenia.
Nie tylko zresztą ze strony odbiorców, lecz także sponsorów i reklamodawców, którzy coraz chętniej współpracują z kanałami tematycznymi.
Opłacalne niszeWedług danych firmy badawczej AGB Nielsen Media Research w ubiegłym roku przychody reklamowe brutto 20 popularnych kanałów tematycznych (m.in. Discovery, MTV, Animal Planet) przekroczyły...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta