Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Wielkie marki wybierają centra

19 czerwca 2006 | Warszawa | AS KB
źródło: Nieznane

HANDEL Wielkie marki wybierają centra Versace, Naf-Naf, Zegna czy Hugo Boss - znane ekskluzywne marki coraz częściej otwierają sklepy w stolicy. Wciąż jednak nie powstaje warszawska "aleja mody" Zanim powstały wielkie centra handlowe, eleganckie butiki otwierane były na placu Trzech Krzyży (c) ROBERT GARDZIŃSKI

Specjaliści do spraw handlu uważają, że Polaków rozczarowuje jakość taniej odzieży.

- Przestajemy traktować cenę jako jedyne kryterium wyboru towaru - mówi Grzegorz Adamczyk z ośrodka badawczego GfK Polonia, który badał podejście Polaków do handlu. -Z naszych danych wynika, że przeciętny mieszkaniec...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 3867

Spis treści
Zamów abonament