Browary kłócą się o markę napoju dla kobiet
26 lipca 2006 | Prawo | RH
ZNAKI TOWAROWE Jedno piwo uwodzi smakiem, drugie pieści zmysły Browary kłócą się o markę napoju dla kobiet Carlsberg Polska SA zarzuca Perle Browary Lubelskie SA, że jej piwo Carméll korzysta z renomy wypracowanej przez markę Karmi
Carlsberg Polska od 1994 r. produkuje piwo bezalkoholowe Karmi, które - jak dowodzi - wykreowało na polskim rynku nową kategorię piwa dla kobiet. Marka ta była promowana intensywnie w mediach (m.in. kampania "Boguś, co ty wiesz o piwie" z...
Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta