Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

MUNDIAL W TV

27 lipca 2006 | Sport | WM

W SKRÓCIE MUNDIAL W TV

64 spotkania tegorocznych piłkarskich MŚ obejrzało ponad 5,9 mld ludzi - wynika z zestawienia oglądalności imprezy opublikowanego przez dom mediowy Initiative. Finałowe spotkanie Francja - Włochy obejrzało 284 mln widzów. Średnia oglądalność każdego meczu wyniosła 93 mln, o 3 mln więcej niż tegorocznego Superbowl, finału ligi futbolu amerykańskiego. Mundial 2006 potwierdził, że jest najważniejszym wydarzeniem dla reklamodawców - miał dwukrotnie wyższą oglądalność niż ceremonia otwarcia igrzysk w Atenach w 2004 r.

w.m.
Brak okładki

Wydanie: 3900

Spis treści
Zamów abonament