Pirat nie pogardzi nawet olimpijską maskotką
Louis Vuitton, Nike, Microsoft, Gucci i Prada - to ich produkty padają najczęściej ofiarą piratów. Jak jednak wynika z ostatniego raportu BASCAP, międzynarodowej koalicji przedsiębiorców do walki z piractwem, prawie w każdej branży są wyroby atrakcyjne dla fałszerzy. Raport podaje, iż w I półroczu tego roku na świecie udaremniono 764 próby sprzedaży pirackich produktów , o 7 proc. więcej niż rok wcześniej.
W Polsce nie ma danych o skali piractwa w naszym kraju. Według ostatnich informacji Ministerstwa Finansów w pierwszych sześciu miesiącach tego...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta