Trzymamy się ustalonego z góry planu działania
Kilka lat temu mało kto słyszał o Monnari. Teraz to jedna z bardziej znanych spółek odzieżowych. Za kilka tygodni zadebiutuje na giełdzie. Niedawno kupiła nową, choć niegdyś dobrze znaną na rynku markę Pabia.
Mąż i żonaMonnari zaczynała, jak wiele dzisiejszych rynkowych potentatów odzieżowych, od niewielkiej produkcji ubrań.
- Firmę założyliśmy wspólnie z żoną Anną w 1998 r. - wspomina Marek Banasiak. - Wcześniej, w początkach polskiego kapitalizmu, byłem współudziałowcem firmy pośredniczącej w sprzedaży wyrobów drogeryjnych światowych marek kosmetycznych i chemii gospodarczej, np. Johnson & Johnson, Proctle & Gambla, Benckisera czy Colgate Palmolive. Miałem 16 proc. udziałów w firmie Rossmann, gdy wchodziła na polski rynek.
Na początkach lat 90. Marek...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta