Komórka w krótkich spodenkach
W rękach polskich dzieci i nastolatków (7 - 18 lat) jest około 2,5 mln telefonów komórkowych (SMG KRC, czerwiec 2006 r.). W grupie 7 - 14-latków komórkę ma jedno dziecko na cztery, ale wśród 15 - 18-latków już troje na czworo młodych ludzi. To jedna z najbardziej obiecujących obecnie grup użytkowników - w Niemczech i Wielkiej Brytanii komórkę ma 90 proc. nastolatków. Młodocianych abonentów jest tak wielu (w badaniach rynkowych uwzględnia się już nawet 5-latki), że Komisja Europejska zabrała się do regulowania rynku usług dla nich.
Wychować sobie abonentaNa całym świecie młodzież wyda w tym roku na różnego rodzaju usługi związane z telefonią komórkową 130 mld dolarów. To oczywiście mniej niż dorośli. Ale operatorzy dbają o najmłodszych klientów, ponieważ liczba komórek w ich rękach rośnie szybciej niż wśród starszych użytkowników. Poza tym, jak głosi często przytaczana kalkulacja, dzisiejszy dziesięciolatek przez całe życie wyda na usługi komórkowe 30 tys....
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta