Pasjonaci deskorolki i uliczna moda
Większość tych, którzy zostają szefami dużych firm produkujących markowe produkty, ma za sobą lata pracy w marketingu i świetne wyniki na studiach MBA. Droga na szczyt Pierre'a Andre Senizerguesa to 10 lat akrobacji na deskorolce.
Były zawodowy skater założył w 1986 roku Sole Technology - największą na świecie prywatną firmę produkującą ubrania i buty sportowe dla wyczynowców. Od tamtego czasu stworzył imperium warte 200 milionów dolarów. W jego skład wchodzi siedem marek, między innymi Etnies (jego logo to odwrócone do góry nogami E) oraz ThirtyTwo - marka butów do snowboardingu.
Marka Etnies zyskała reputację najlepszych butów dla deskorolkowców, bo dba o wygodę i trwałość, zwracając przy tym uwagę na styl. - Na tym rynku trzeba zachować autentyczność. Samemu trzeba być skaterem - mówi Senizergues.
Sole produkuje buty także dla wyczynowców w innych dyscyplinach, takich jak snowboarding, surfing, kolarstwo terenowe i motocross.
Doświadczenia Senizerguesa pokazują, jak istotne jest dla przedsiębiorcy stworzenie marki kultowej i utrzymanie bezpośredniego kontaktu...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta


![[?]](https://static.presspublica.pl/web/rp/img/cookies/Qmark.png)

