Badania kontra intuicja
07 września 2006 | Kraj | JM
POLSKIE RADIO Jak zwiększyć słuchalność Badania kontra intuicja Upraszczać ramówkę, polegając na badaniach, czy tworzyć autorskie radio? Dyrektorzy anten Marcin Wolski z Jedynki, Jacek Sobala z Radia Bis i Krzysztof Skowroński z Trójki mają różne pomysły, jak przyciągnąć nowych słuchaczy. Właśnie zaprezentowali jesienne ramówki. Prezes Polskiego Radia Krzysztof...
Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta


![[?]](https://static.presspublica.pl/web/rp/img/cookies/Qmark.png)