Reklama winduje sprzedaż
07 września 2006 | Ekonomia | NR
PRZEMYSŁ SPOŻYWCZY Żywiec walczy o rynek Reklama winduje sprzedaż Rosnący popyt na piwo Żywiec i Warka pomógł Grupie Żywiec zwiększyć przychody w pierwszym półroczu. Duże wydatki na promocję i dystrybucję sprawiły jednak, że zmalał zysk firmy. Zysk netto drugiego na polskim rynku producenta piwa (33-proc. udziału)...
Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta


![[?]](https://static.presspublica.pl/web/rp/img/cookies/Qmark.png)