Piwosz odróżni dwa browary
Przeciętny konsument potrafi dostrzec różnice fonetyczne pomiędzy dwoma podobnie wymawianymi słownymi znakami towarowymi - uznał europejski Sąd Pierwszej Instancji w trzech wyrokach dotyczących znanych marek piwa.
Taki jest finał sprawy dotyczącej amerykańskiego browaru Anheuser-Busch, producenta charakterystycznego piwa, w którym jęczmień częściowo zastąpiono ryżem, znanego pod marką Budweiser albo Bud. To właśnie zgłoszenie m.in. nazwy Bud jako słownego znaku towarowego...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta