Coraz więcej pieniędzy z reklam trafia do Internetu
Chociaż 230 mln zł wydanych na promocję w Internecie to zaledwie 4 proc. całego rynku reklamy w Polsce, sieć z uporem goni pozostałe media. Z roku na rok zmniejsza pod tym względem dystans do radia. Na razie nadawcy radiowi przyciągają dwa razy więcej pieniędzy z reklam niż firmy internetowe, ale to się może wkrótce zmienić. Tak się już stało w Wielkiej Brytanii. - Moim zdaniem za dwa lata reklama w polskim Internecie będzie warta więcej niż w radiu - ocenia szef sprzedaży portalu Onet Jacek Makowski. Bardziej ostrożny jest Marek Rusiecki,...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta