Auto opakowane w folię z adresem
Najtańsze są litery wycinane komputerowo i naklejane na aucie. Niewielki kolorowy napis na tylne drzwi kosztuje około 100 zł. Za oklejenie samochodu dostawczego, np. Forda Transita, można zapłacić mniej więcej 2,5 tys. zł netto. Cena rośnie, jeśli klient chce także okleić szybę specjalną folią z nadrukiem.
Trzeba dobrze zmierzyć- Przed złożeniem zamówienia należy dokładnie zmierzyć samochód i ustalić, ile powierzchni ma zajmować naklejka. Zdarza się, że klient dostarcza samodzielnie stworzony projekt, który po wydrukowaniu nie mieści się na samochodzie - przestrzega Piotr Teperek, szef warszawskiego Studia Grafiki Wydawniczej Imago.
Przy wyborze projektu warto też zastanowić się, ile i jakie informacje ma przekazywać reklama na aucie. - Zalecam ograniczenie się do znaku firmowego, adresu internetowego i telefonu. Zbyt wiele informacji na małej powierzchni sprawia, że jest to nieczytelne - przestrzega Janusz Knycz, plastyk z okolic Bielska-Białej, prowadzący własną firmę.
Jego zdaniem klientów zamawiających oznakowanie firmowych aut można podzielić na trzy grupy. Pierwsza to esteci,...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta