Jak dostać pracę w firmie reklamowej
W branży reklamowej liczy się osobowość, kontakty i łut szczęścia. Dyplom prestiżowej uczelni to zdecydowanie za mało
Pracownicy agencji przyznają, że w świecie reklamy, promocji i kreacji kierunek studiów ma drugorzędne znaczenie. - W naszej branży nie liczy się rodzaj ukończonych studiów. Pracownikami agencji reklamowych czy agencji PR zostają absolwenci dziennikarstwa, politologii, ale też chemii czy matematyki - mówi Agnieszka Dziedzic, prezes agencji Feedback-Hill & Knowlton.
Branża reklamowa w Polsce...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta