Notebooki dla menedżera
Notebooki w 2010 roku stanowić będą 40 proc. światowej sprzedaży komputerów - takie są wnioski z opublikowanego w końcu ubiegłego roku raportu firmy analitycznej i Suppli. W 2005 roku było to 28 proc. całkowitej sprzedaży komputerów, w ubiegłym roku już ponad 32 proc. Na rynku amerykańskim w IV kwartale 2006 roku sprzedano mniej nowych notebooków (48 proc.) niż komputerów stacjonarnych (52 proc.). W Europie w końcu 2005 roku liczba sprzedawanych notebooków dorównała liczbie komputerów stacjonarnych.
Według analityków i Suppli wzrost sprzedaży notebooków spowodowany jest upowszechnieniem mobilnego trybu pracy i znaczną wygodą ich użytkowania w porównaniu z urządzeniami stacjonarnymi.
Jak wynika z danych analityków CRN dotyczących Polski, w I półroczu 2006 r. sprzedano u nas 300 tys. notebooków i 600 tys. komputerów stacjonarnych. Był to największy wzrost sprzedaży notebooków w całej Europie, nie licząc Rumunii. Co ciekawe, Polacy najczęściej kupują sprzęt najtańszy lub drogi. Zdecydowana większość...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta