Wczoraj tradycyjna glazura, dzisiaj nowoczesny Internet
Mirosław Godlewski nie ukrywa, że doświadczenia w telekomunikacji nie ma, ale na sprzedaży zna się dobrze. Pracując w PepsiCo, doskonale sprawdził się jako marketingowiec. A marketing to teraz klucz do rozwoju telekomunikacyjnej Netii. Operator dogadał się wreszcie z Telekomunikacją Polską. Może oferować Internet jej klientom, a niebawem pełen pakiet usług telefonicznych. Ale firma, którą ma zarządzać Godlewski, konkurować musi nie tylko z ofertą TP, ale też z Tele2, GTS Energis, niedługo pewnie także z Polkomtelem. Eksperci są pewni, że Netii może się powieść w tych zmaganiach, pod warunkiem że nowy prezes udowodni swoje umiejętności sprzedawcy.
Mirosław Godlewski ma 40 lat. Studiował na wydziale inżynierii...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta