W Cannes pochwalą się Libeskindem
07 marca 2007 | Warszawa | IK
RATUSZ 14 milionów na promocję miasta W Cannes pochwalą się Libeskindem Na promocję miasta w tym roku ratusz zamierza wydać 14 mln zł. Milion będzie kosztowała nowa strona internetowa urzędu miasta. Ponad 300 tys. zł ratusz wyda na najbliższe targi nieruchomości w Cannes.
-Stolica potrzebuje stałej reklamy, tak jak Coca-Cola -mówi Hanna Gronkiewicz-Waltz. I to dlatego była pracownica tej firmy kieruje dziś Biurem Promocji w...
Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta