Marki własne zdobywają półki
Udział sklepowych marek w obrotach polskiego handlu detalicznego wzrósł w ubiegłym roku do 8,9 proc. Rok wcześniej było to 6,6 proc. - wynika z najnowszych danych firmy AC Nielsen. To wprawdzie wciąż niewiele w porównaniu ze średnią europejską, która wynosi ponad 20 proc., ale tam produkty pod własną marką są popularne już od dziesięcioleci, podczas gdy w Polsce dopiero od kilku lat. Europejscy rekordziści, Szwajcarzy, kupują już co drugi produkt z logo sieci handlowych, a Niemcy co trzeci.
- Ale i w...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta