Wyjazdy w nagrodę i na zachętę
Produktem firm organizujących wypady plenerowe dla pracowników, który zyskuje na popularności, jest nowy rodzaj wyjazdów korporacyjnych - "give instead of take" - dawać zamiast brać. Łączy on zajęcia integracyjno-wypoczynkowe z działalnością charytatywną. - Popularność tego typu wyjazdów rośnie. Polskie firmy coraz chętniej inwestują w tę formę integracji pracowników, adaptując sprawdzone wzorce koncernów zagranicznych - mówi Krzysztof Michniewicz, dyrektor generalny Incentive Concept Poland, firmy,...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta