Klienci wybierają firmy ze znakami jakości
Leszek Sitkowski, dyrektor biura Lloyd's Register Quality Assurance (LRQA) w Polsce: Są potwierdzeniem, że firma wdrożyła system zarządzania, np. o ISO 9001 lub ISO 14001. Są przyznawane przez uprawnione ośrodki certyfikujące. Certyfikacja udowadnia klientom, konkurentom, dostawcom, personelowi i inwestorom, że organizacja wykorzystuje najlepsze praktyki i spełnia określone normy. To forma nadania wiarygodności firmie. Takie znaczenie mają certyfikaty w branży spożywczej np. BRC,...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta