Trzeba umieć się wyróżniać na tle innych
19 kwietnia 2007 | Ekonomia | ML
WYWIAD Trzeba umieć się wyróżniać na tle innych Z mojego punktu widzenia Polska utknęła w martwym punkcie, jeśli chodzi o kwestie marki - mówi Simon Anholt, specjalista od marketingu terytorialnego
Rz: Myśli pan, że Polska wie, jak się promować?
Simon Anholt : Z mojego punktu widzenia Polska utknęła w martwym punkcie, jeśli chodzi o kwestie marki. Rząd wie już, że wizerunek jest ważny, ale nie ma pojęcia, co teraz zrobić. Agencje...
Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta