Słuchalność Jedynki znowu w dół
Publicznej Jedynce znowu dramatyczniespadła słuchalność - wynika z najnowszej fali badań Radia Track przeprowadzanych przez MillwardBrown SMG/KRC. W okresie od lutego do kwietnia jej udział w rynku obniżył się do 12,3 proc. (rok temu wynosił 14,3 proc.). Najwyższy udział w rynku słuchalności ma wciąż krakowska rozgłośnia RMF FM - 22,6 proc. (rok wcześniej 21,6 proc.), tuż za nią plasuje się konkurencyjne Radio Zet z wynikiem 19,2 proc. (rok wcześniej 19 proc.). Słuchalność publicznej Trójki wzrosła do 6,6 proc. (rok wcześniej było to 6,2 proc.), a Radia Maryja spadła do 2,1 proc. (z 2,4 proc.). Na kolejnych miejscach w rankingu słuchalności są publiczna Dwójka z wynikiem 0,7 proc. (0,8 proc.) i Radio Bis - 0,3 proc. (0,8 proc.).
ele